Wednesday, July 06, 2011

SI DIA

si dia??? someone yang special dalam hidup aku... and kiteorang berdua baru jer rapat semester nie... bayangkan...satu course..tapi baru mengenali antara satu sama lain pada semester 4(semester lepas)..kenal pun tapi tak serapat sekarang...
     bila fikir-fikir rasa lucu gak....tulah orang kata...semua dah diatur...cuma menunggu masa untuk mengetahui kebenarannya....
     bahagia???yes i'm happy...really really happy....
     dia??? caring....penyayang....smart....intelligent dalam subjek(programming) yang aku paling tak suka....tapi sejak ngan dia nie programming aku ok la...berbanding semester lepas....tiap-tiap sem mesti coding aku ada orang tolong selesaikan...tapi sem nie kena wat sendiri...
    lain kali aku story lagi...si dia dah marah..suruh wat coding...tegas betul kalau bab gini...but i really loves him......

0 Comments:

Post a Comment



By :
Free Blog Templates