Saturday, May 05, 2012

memory

sepanjang berkenalan dieorang...aku rasa happy sangat...banyak pengalaman aku share ngan dieorang...bagi aku dieoranglah segala-galanya selain family aku...tanpa dieorang aku rasa sunyi sangat...kadang-kadang rasa tak lengkap hidup aku tanpa dieorang...ya allah hambu ini bersyukur sangat coz dapat kenal ngan dieorang...moga-moga persahabatan yang kiteowang bina ini akan kekal selamanya....janganlah ada hasad dengki dari pihak ketiga....rahmatilah perhubungan ini ya allah....AMIN...

haaa..tu intro untuk persahabatan yang aku baru jalinkan....kalau tak silap hubungan kiteorang nie dah nk dkat setahun..insyaallah maybe bulan tujuh nanti cukup setahun...kiteorang selalu bertiga tapi kalau pergi mana-mana berdua jer coz sora ag 2 dah kena sambar ngan kumbang yang ader kat 'u' nie..hehehehe...

nama diberi roziana binti mohd azaman...tapi member-member panggil ana or skuna included me....tapi kadang-kadang aku suka panggil nama penuh dia...roziana...hehehehe....orangyer periang and kadang-kadang banyak mulut.... picture nie diambil time birthday die....08/10/????.....tahun die secret..hehehehe....kiteowang just celebrate kat fc ( foodcourt ) jer....bajet lari la nak celebrate kat tempat lain...tak sempat nak kejar coz pecut seratus meter....huhuhu...tapi die ader treat kiteorang kat pizza..terbalik pulak..sepatutnyr kiteorang yang belanja..hehehehe....apa-apa pun you are my bestfriend foreverlasting.....=)...ooppsss...lupe lak yang nie dah not available...insyaallah kekal ngan special boyfriend....amin...akhir cerita nie aku akan introduce balak die..sabar ek...

nie pulak rohamiza binti ramli...member kiteorang panggil die miza....and dak claz kiteorang kadang-kadang panggil die mama included me....cam biasa kadang-kadang aku panggil nama penuh..hehehe.....orangnyer cantik..ramai yang berkenan tapi die just sayang kat seorang jer....nanti aku introduce sape balak die..sabar la ye kalau nak tahu....birthday die kiteorang tak sempat nak celebrate coz banyak sangat kekangan masa...01/04/????....nie la tahun lahir die.....dia dah celebrate ngan family die kat kampung halaman....lahir kat kuantan pahang....

ok skunk aku introduce sal balak members aku ek...

 berdasarkan picture nie aku rasa korang dah tahu kumbang nie kepunyaan sape....aku tak tahulah kalau korang tak dapat tangkap.....muhamad safuan bin mokhtar name dalam ic nak sijil kelahiran....hehehe....panggilan one or papa...hehehe...mesti la sama cam miza....hehehe....tinggal kat kota bharu, kelantan...rumah die dekat ngan ana...tapi selama nie dieorang tak tahu sehinggalah sampai kat manchester nie barulah dieorang tahu rumah dieorang berdekatan....tanggal 22/09/????....lahirlah dia ke dunia nie....hehehe....

0 Comments:

Post a Comment



By :
Free Blog Templates